Πέμπτη 6 Νοεμβρίου 2014

Αγάπη μου..ღ μην αργείς άλλο..

Αγάπη μου..<3
μην αργείς άλλο..
να 'ρθεις κοντά μου,
μακριά σου νοιώθω..
τόσο μόνος.
Λαχταρώ την συντροφιά σου,
οι ώρες δύσκολα περνούν..
και τα δάκρυα κατρακυλούν,
τα μάτια μου είναι βουρκωμένα,
από έρωτα μουσκεμένα.
Θα δεις τι όμορφα..
θα περνούμε τα δυο μας,
σε μια παραδείσια ακτή..
η σε λιβάδι καταπράσινο δροσερό,
αγναντεύοντας το ηλιοβασίλεμα..
εκείνα τα καλοκαιρινά δειλινά.
Η ανατολή σαν έρχεται με το καλό...
θ' απολαμβάνουμε την μαγευτική θέα,
της πρώτης ηλιαχτίδας.
Φαντάζομαι όμοια να περπατούμε..
σε ρομαντικά σοκάκια,
στα κάστρα της άνω πόλης..
με ροδοπέταλα στολισμένα αγάπης θα 'ναι,
χαζεύοντας από ψηλά..
τα φώτα της πόλης.
Το χαμόγελο ποτέ δε θα φύγει...
από τα ρόδινα μας χείλη,
πάντοτε θα ζούμε ευτυχισμένοι,
μιας που θα 'μαστε..
δυο παράφορα ερωτευμένοι,
με φλόγα πάθους δυνατή.
Η καρδιά μου σου ανήκει..
αυτή η καρδιά που πέρασε,
τόσους πόνους..
μέχρι να βρώ στη ζωή..
εσένα.. γλυκιά μου.
Στολίδι των ματιών μου..
ήλιε μου φωτεινέ..
φωτίζεις με ελπίδα την ψυχή μου..
χάρισες την ποθητή στοργή στα όνειρα μου,
από την στιγμή που σ' αντάμωσα..
στο κόσμο ετούτο..
έπαυσα να 'μαι δυστυχισμένος..
παντοτινά θα σ' αγαπώ !

© Πάρης Παπανικολάου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου