Τετάρτη 12 Νοεμβρίου 2014

Ωραιότατη οπτασία

Τα πανέμορφα σου μάτια...
βιολετί με συναρπάζουν,
την ψυχή μου φτερουγίζουν...
σε παθών ερωτικά μονοπάτια.

Ήταν δείλι όταν σ’ αντίκρισα...
για πρώτη φορά στη ζωή,
είσαι όμορφη γλυκιά κι αγνή...
αμέσως καλή μου σ’ αγάπησα.

Η φωτεινή σου παρουσία...
χάδι στοργικό μες στη καρδιά,
ευτυχισμένη έγινε η βραδιά...
μιαν απέραντη ωραιότατη οπτασία.

Ήρθες με κόκκινα λουλούδια...
στης ψυχής μου την αυλή,
θεά μου σ’ ερωτεύτηκα πολύ...
σε τραγουδώ αιθέρια τραγούδια.

Σε μιαν υπέροχη ουτοπία...
αισθάνομαι όταν σε κοιτάζω,
σε λατρεύω...πόσο σε θαυμάζω...
γοητευτικότατη μου Κυρία.

Σ’ έναν έρωτα θα υπάρχω ονειρικό...
από 'δω κι έπειτα στη ζωή,
για πάντοτε θα ‘μαστε μαζί...
σε κόσμο ευτυχή ρομαντικό.

© Πάρης Παπανικολάου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου