Δευτέρα 8 Ιουνίου 2015

Ύμνος στη Ζωή

Τ' ομορφότερο λουλούδι
γλυκιά μου σου χαρίζω
το σ' αγαπώ καθώς
με πάθος συλλαβίζω,

λατρεία μου, στολίδι
ψυχή μου, ομορφιά μου
έφερες την ευτυχία
και γαλήνη στη καρδιά μου,

μακριά σου δεν αντέχω
ούτε πια για μια στιγμή
κοντά μου αέναα σε θέλω
από 'δω και πέρα στη ζωή,

με τραγούδι από τα χείλη
την γοητεία σου δοξάζω
λόγια τρυφερά γλυκά
για σένα που θαυμάζω,

αγάπη μου, στο λιβάδι εδώ
θα ζήσουμε αιώνια ευτυχείς...
με τα κρίνα,τα ρόδα, τις τουλίπες,
τους πανσέδες, ανοιξιάτικης γιορτής,

τα γλυκόλαλα αηδόνια
θα κελαηδούνε για εμάς
για τον έρωτα μας, την αγάπη
και τα χρόνια λησμονιάς,

ποτέ δε θα αποχωριστούμε
θα πηγαίνουμε χέρι - χέρι
φθινόπωρο, χειμώνα,
άνοιξη, καλοκαίρι,

στην αγάπη...

στην ευτυχία, στον έρωτα,
στο φως, για πάντα μαζί...
θύμηση αδιάλειπτη στη σκέψη
πόσο ωραία γλυκιά ειν' η ζωή.

Πάρης Παπανικολάου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου