Κυριακή 19 Ιουλίου 2015

Σε σκέπτομαι…

Αγάπη μου...
σε σκεπτόμουν όλη νύχτα
γλυκά φιλιά να σου χαρίζω...
να σε βαστάξω ξανά...
στην αγκαλιά μου ελπίζω
τον έρωτα τον φλογερό σε σένα βρήκα.

Σκέπτομαι ότι σε κρατώ από το χέρι
και περπατούμε μέρα στο λιβάδι
άγγιγμα θειο, μεταξένιο χάδι
μες στο καυτό καλοκαίρι.

Μην αρνηθείς την αγάπη ετούτη...
είν’ ότι ωραιότερο...
έχουμε συναντήσει κ’ οι δυο
μου λείπεις από κοντά μου...
και κοντεύω να τρελαθώ
βυθισμένος είμαι ολημερίς στη λύπη.

Φαντάσου πόσο όμορφα θα ‘ναι
να ζούσαμε πάντα... για πάντα μαζί...
είσαι εσύ η δροσερή αύρα στη ψυχή
τα μάτια σου αγάπη και στοργή αντηχούνε.

΄΄Σ’ αγαπάω, σε λατρεύω, σε θαυμάζω
γυναίκα μου λατρεμένη μοιραία...
είσαι του παράδεισου η ωραία...
και μόνο που σε αναπολώ στενάζω.΄΄

26/05/2014/ Πάρης Παπανικολάου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου