Σάββατο 23 Μαΐου 2015

Το χρώμα της αγάπης

Σε καρτερώ με άνθη...
απ' ψυχής μου την αυλή,
να ξέρεις ότι πάντοτε...
θα σ’ αγαπώ πάρα πολύ,

είσαι τ' όμορφο κορίτσι
με το λαμπρό χαμόγελό
στο λιβάδι σε ποθώ εκεί
τ’ ανθισμένο δροσερό,

ηλιοστάλαχτη γοητεία...
στα ξανθά σου τα μαλλιά
έλα αγάπη μου σε θέλω
στη ζεστή μου αγκαλιά,

η αγάπη έχει το χρώμα
των γαλάζιων λουλουδιών
ήχοι πάντα στον αιθέρα
ωραίων τραγουδιών.
...
Τα ματάκια σου λατρεύω
ω, με τις ώρες να κοιτώ...
του φωτός τα μονοπάτια
στη ψυχούλα σου θωρώ,

ο έρως μου για σένα
δεν θα 'χει τελειωμό...
από πόθο η καρδιά χτυπά
μ’ ανεξέλεγκτο παλμό,

δωσ’ μου το χεράκι τώρα
γλυκιά μου να κρατήσω
την νύχτα την αποψινή
τα δυο σου χείλη θα φιλήσω,

''κι ευτυχισμένοι έπειτα...
θα περπατούμε στην αυγή
καθώς φωτίζουν οι ακτίνες
του ηλίου με στοργή.''

Πάρης Παπανικολάου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου