Παρασκευή 1 Μαΐου 2015

Για την αγάπη μας...

Η δική μας η αγάπη...
αστείρευτη ειναί στα χρονικά
τα χρόνια υπέροχα κυλούνε
με ρομάντζο ευτυχίας και χαρά,

περπατούμε αγκαζέ
στο πανέμορφο λιβάδι
τ' ανοιξιάτικο του Μάη
φεγγαρόλουστο ένα βράδυ,

λέγοντας ω σκέψη μου, ψυχή μου..
μονάκριβη, αιθέρια γλυκιά
πόσο πολύ σε αγαπώ...για σένα,
χτυπάει μονάχα η καρδιά,

με φλόγα πάθους δυνατή
και ήχο σαν από καμπάνα
χαρωπά κυλά κάθε στιγμή, με θέα
την φαντασμαγορική κοιλάδα

τα γλυκόλαλα αηδόνια 'κει ψηλά
στα ουράνια τραγουδούνε...
για την αγάπη μας, την μοναδική
και τα χρόνια τα όμορφα σαν 'ρθουνε,

σε αγαπώ...<3

σ' αγαπώ ψυχή μου, σε λατρεύω
απ' την πρώτη στιγμή που σ' είδα
έφερες στη δική μου την καρδιά
αγάπη τρυφερή, στοργή κι ελπίδα,

θα σε κρατώ στην αγκαλιά μου, πάντα
και τα ρόδινα σου χείλη θα φιλώ
κι απ' τον ουρανό ψηλά θα φέρω
τ' ομορφότερο άστρο το λαμπρό,

μιας που...

ο παράδεισος της ευτυχίας πλάθηκε,
για εμάς νεράιδα και θεά μου
κεράσια κατακόκκινα ανθούν...
και ζουμπούλια στη καρδιά μου,

παπαρούνες, γαλάζια κρίνα,
πολύχρωμες τουλίπες, μαγικές
στολισμένα στα μαλλιά μας
και κορδέλες αστραφτερές...

κι ομορφιά μαγευτική, αντηχεί
τριγυριστά στη φύσις όλη...
που μας θυμίζει συλλογιστά
την αγάπη μας την πανώρια,

ακόμη...

τα ρυάκια, τα γαλάζια δροσερά
ρέουν, με υπέρτατη γαλήνη
απ' την ανθερή βουνοπλαγιά
τι δροσάτη χαρμοσύνη !

Για πάντα θα πηγαίνουμε μαζί
ερωτευμένοι, γλυκιά μου χέρι χέρι
ποτέ δε θα έβρει τελειωμό...
το αιώνιο, της αγάπης καλοκαίρι !

29/04/15 / © Πάρης Παπανικολάου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου