Κυριακή 21 Δεκεμβρίου 2014

Τον ήλιο στα μάτια σου, θεά μου...

Τον ήλιο στα μάτια σου,
θεά μου...
θέλω αιώνια ν’ ατενίζω,
με αισιοδοξία και χαρά.
Την άνοιξη έχεις φέρει στη ψυχή,
με τ' ανεξάντλητο φως της αγάπης,
μέσα στη σκέψη μου,
θα 'σαι πάντα εσύ...
που θα εξιτάρεις τραγουδιστά...
την ονειροφαντασία.

Στην υπέροχη ουτοπία,
των πολύχρωμων λουλουδιών...
η νεράιδα είσαι που μαγεύεις,
έτσι μάγεψες κι εμένα κάποτε...
φέρνοντας τον αγνό έρωτα,
στη τρυφερή μου την καρδιά...
φτερουγίζοντας ξανά...
με πάθος φωτεινό.

Ο ήλιος μου πάντοτε θα ‘σαι,
που ποτέ, μα ποτέ δε θα δύσει...
θα φωτίζεις την μέρα,
τις σκέψεις μου με άπλετη αγάπη.
Τις νύχτες πάλι...
θα με κρατούν συντροφιά,
στα ωραία όνειρα μου...
οι μελένιες οι αναμνήσεις μου από σένα,
ώσπου με το καλό προβάλει...
η πανέμορφη ρομαντική αυγή.

© Πάρης Παπανικολάου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου