Κυριακή 11 Ιανουαρίου 2015

Μέσα στη θέα της φύσης το καταπράσινο λιβάδι...

Μέσα στη θέα της φύσης
το καταπράσινο λιβάδι...
νύχτα έναστρη
νύχτα ρομαντική,
η βουνίσια είσαι πηγή...
που ξεδιψώ τον έρωτα μου,
σβήνοντας με χάδι γλυκό
κάθε πόνο πικρό...
απ’ τα βάθη της καρδιάς μου.
Μέσα στα μάτια σου η θέαση
του γαλάζιου πάντοτε
υπέροχου ουρανού...
σκλάβος στην γοητεία σου θέλω να ‘μαι
και σαν ίνδαλμα ουράνιο
ταπεινά να σε προσκυνώ.
Τις σκέψεις μες στο νου
δε μπορώ στιγμή να ελέγξω
σε σένανε αδιάκοπα...
ψυχή μου ταξιδεύουν,
το λαμπρό αστέρι της ζωής
παντοτινά μου θα 'σαι
που φωτίζει με αγάπη
και με καθοδηγεί
σε τούτη…
την πανέμορφη γη.

© Πάρης Παπανικολάου

-------------------------------


Μέσα στη θέα της φύσης
το καταπράσινο λιβάδι...
νύχτα έναστρη…
νύχτα ρομαντική,
η βουνίσια είσαι πηγή...
που ξεδιψώ τον έρωτα μου,
σβήνοντας με χάδι γλυκό
κάθε πόνο πικρό...
απ’ τα βάθη της καρδιάς μου.
Μέσα στα μάτια σου η θέαση
του γαλάζιου πάντοτε
υπέροχου ουρανού...
σκλάβος στην γοητεία σου θέλω να ‘μαι
και σαν ίνδαλμα ουράνιο…
ταπεινά να σε προσκυνώ.
Τις σκέψεις δε μπορώ
ούτε στιγμή να ελέγξω
σε σένα-νε αδιάκοπα...
ψυχή μου ταξιδεύουν,
το λαμπρότερο αστέρι
της ζωής μου θα ‘σαι
που φωτίζει με αγάπη
και με καθοδηγεί…
σε τούτη…
την πανέμορφη γη.


© Πάρης Παπανικολάου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου