Κυριακή 24 Ιανουαρίου 2016

Ουτοπία αγάπης II

Στο λιβάδι της αγάπης
μέρες τώρα καρτερώ...
σένα να ‘ρθεις με λουλούδια
και κρεμαστάρια στο λαιμό˙
.
λατρεία μου, γοητευμένος είμαι
σε σκέπτομαι τα βράδια
από ίμερο καυτό κυβερνάς
της καρδιάς τα φυλλοκάρδια˙
.
ευτυχισμένοι πάντοτε θα ζούμε
σε τούτη την πανέμορφη χώρα
νεράιδες θα σιγοτραγουδούνε
χαρωπά κυλώντας η ώρα˙
.
θα τρέχουμε από δω και ‘κει
στο καταπράσινο γρασίδι
των ματιών θα ‘σαι πάντα ‘συ
τ' ωραιότατο στολίδι˙
.
από πάνω μας με καμάρι
τα αηδόνια θα πετούνε
ύμνους ερωτικούς για μας
ενώ θα εξυμνούνε˙
.
Ο έρως καθώς έρθει στη ζωή
βασιλεύοντας αγνά η ευτυχία
στης ψυχής μου την ολάνθιστη αυλή
γαλήνη επίσης και αισιοδοξία˙
.
τα σύννεφα αχνά στον ουρανό
σχέδια αγάπης σχηματίζουν
θεσπέσια θέα, συναρπαστική
που τις σκέψεις συγκλονίζουν˙
.
έτσι λαχταρώ να αισθάνομαι
πλάι σου αέναα γλυκιά μου
κι ας είναι έστω μιαν ουτοπία
στα ωραία, τα απατηλά τα όνειρα μου...<3
.
Πάρης Παπανικολάου - 10/09/2014


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου