Σάββατο 23 Ιανουαρίου 2016

Ερωτευμένη καρδιά

Με λουλούδια στη ψυχή
σε καρτερώ να ‘ρθεις σε μένα
τα μαλλιά σου θ’ αγγίζω απαλά
με χάδια, - άνθο-μεταξένια˙
.
πεντάμορφη μου ύπαρξη
την γοητεία σου λατρεύω
μέρα νύχτα καρδιοχτυπώ
σε λιβάδια, - καθώς σε γυρεύω˙
.
γλυκιά μου ! Ω, πόσο σ' αγαπώ
πιο πολύ πλέον απ’ την ζωή μου
είσαι ο ήλιος μου ο λαμπερός
κ’ η καυτή ανάσα στη πνοή μου˙
.
την πνευματική μου άνοιξη
βαθύπνοα, λαχταρώ να φέρεις σε μένα
μιας που τον έρωτα αισθάνομαι
απ’ του χειμώνα - τα περασμένα˙
.
ακόμη κ’ οι χαρωπές Νεράιδες
υποκλίνονται με καμάρι
στη πηγαία σου ομορφιά
κάτω από τ' ολόγιομο φεγγάρι˙

και...

και στα πανέμορφα, γαλαζωπά
συννεφένια ματάκια του 'ρανου
αγνάντεμα μαγευτικό στη θέαση
μονοπάτια, υπέροχα ρομαντικά του νου...<3
.
Πάρης Παπανικολάου - 04/09/2014

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου