Κυριακή 5 Απριλίου 2015

Ερωτευμένοι ღ για πάντα !

Με φτερωτά σανδάλια
θα ταξιδεύσουμε μαζί...
στη κοιλάδα της αγάπης
η σε κάποιο ξωτικό νησί;

Ερωτευμένοι για πάντα
ψυχή μου εγώ κι εσύ...
με χαμόγελο γλυκό θα λέγω
σε αγαπώ πάρα πολύ !

Τριαντάφυλλα λευκά, η κόκκινα
να χαρίσω μάτια μου σε σένα;
άκου πως χτυπάει η καρδιά
η καρδιά μου η σμαραγδένια,

με πάθος συναρπαστικό
κι αγάπη χρυσαφένια...
τα μαλλάκια σου θ' αγγίζω
με χάδια ανθο-μεταξένια,

και ....το γαλάζιο πάντοτε
θ' αγναντεύω τ' ουρανού
μες στα δυο σου μάτια...
τι ζάλη μαγική κι αυτή του νου;

Η μέθεξη η θαυμάσια...
των μυρωμένων ανθών
στον αιθέρα σκορπισμένη
με τις ευλογίες των θεών.

Εξομολογούμαι για εσένα
αστεράκι, φεγγαριά μου
είσαι εσύ η φωτεινή...
Ανδρομέδα στη καρδιά μου.

Μιας που η αγάπη μας...
ποτέ...μα ποτέ δε θα σβήσει
κι ας τα χρόνια περνούν
κι ο ήλιος ακόμη δύσει...

όμορφη Κυριακή <3

03/04/15 / © Πάρης Παπανικολάου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου