Πέμπτη 25 Φεβρουαρίου 2016

Για την Κυρία Διευθύντρια... ( Μαρία ) ''που την καρδιά μου κρατεί...'' . Η Αυτοκράτοιρα Μαρία (μέρος Ι)

Θεά μου...<3
σε λατρεύω
ψυχορραγώ
κάθε φορά που σ' αντικρίζω
περιφέρεσαι μες το γραφείο
σαν γοργόνα στο γιαλό
και σα' νεράιδα˙ σε ανθερό λιβάδι...
.
στα καλλίγραμα σου πόδια
πλάγιες ματιές πετώ...
.
σε θαυμάζω κυρία Κ.....
αγλαόμορφη μου σε δοξάζω
με ύμνους ορφικούς...
για την πηγαία σου γοητεία
και την αστείρευτη ομορφιά...
.
είσαι 'συ η θεια οπτασία
στης καρδιάς μου το επ-ουράνιο λιβάδι
.
τα ξανθά σου μαλλιά,
φινέτσα πριγκίπισσας σου δίνουν
κι όμοια τα σπινθηροβόλα καστανά σου μάτια
φλόγες ολοπύρινες πετούν
πίσω απ' τα κοκκάλινα γυαλιά
.
το χαμόγελο σου...
τα χείλη σου, τα καυτά αυτά χείλη
ροδοκόκκινα υπέροχα γλυκά
πόσο θα θέλα να φιλώ ένα Απριλιάτικο δείλι
.
η φωνή σου μαγγανεία
μελωδική και χαρωπή
σαν το γλυκόηχο νερό του ποταμού
που ρέει απ’ την βουνοπλαγιά του έρωτα...<3
.
θεια αίσθηση μαγική
σκορπισμένη στον αιθέρα
κάθε φορά που σε ακούω (να μιλάς)
έχω την ακατάλυτη αίσθηση
το κύκνειο άσμα ακούω
'κεινα τα όμορφα καλοκαιριάτικα δειλινά...
.
ακόμα κι όταν γίνεσαι κάπως νευρική
χμμμ, δε κρύβω ότι
η γοητεία σου ακόμα πιο αξεπέραστη είναι
.
σε λατρεύω Μαρία μου, σε λατρεύω
με ευλάβεια θρησκευτική
στα πόδια σου πέφτω και σε προσκυνώ
τι θα ήταν άλλωστε ο πιστός δίχως τον Θεό του;
κι έτσι είσαι εσύ για μένα
το ουράνιο ίνδαλμα...
η Θεά, η θρησκεία, η αγία
η νυχτερινή μου προσευχή
είσαι εσύ.... γοητευμένος για πάντα <3
.
Πάρης Παπανικολάου 29/10/15 Δημ. Πολ.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου