Παρασκευή 19 Φεβρουαρίου 2016

..Θέλημα αγάπης...( Γράμμα σε μια νεραϊδόμορφη )

Θέλησα να σου μιλήσω ανοιχτά…
η αγάπη άλλωστε —
θέλει τόλμη, ειλικρίνεια και θάρρος,
όχι φόβο, ψέμα, δειλία, εγωισμούς˙
Άκου λοιπόν την ταπεινή καρδιά μου
πως κτυπάει ρυθμικά μόνο για σένα...

Μου αρέσεις γλυκιά μου, μου αρέσεις πολύ
είσ' η τέλεια γυναίκα —  κάλλιστη ύπαρξη
που από πάντα φανταζόμουν…
και τι δε θα ‘κανα προκειμένου…
να σε βαστάξω στην αγκαλιά μου
μιαν έναστρη νυχτιά —
κι έπειτα να σε υπηρετώ,
με ενθουσιασμό και ζήλο˙

Η ζωή μου έχει νόημα πια...
μοναχά˙ διπλά σε σένα Θεά μου
μέλημα μου — μονάκριβη ευχή
να σ' αγαπώ για πάντα...
πριγκίπισσα μου έκπαγλη —  γοητευτική,
στο παλάτι κατοικείς της καρδιάς μου...

Αν μ’ αρνηθείς θα βυθιστώ
στο ποταμό της χαρμολύπης…
ξημερώματα μιας Κυριακής˙
Πνίγομαι μέχρι τα βάθη της ψυχής
απ' τον έρωτα μου για σένα,
σε λατρεύω, σε θέλω, σ’ αγαπώ…
το φωνάζω απεγνωσμένα….
Κι ας μη ποτέ να μη μ’ ακούσεις...

( ...Δε με πειράζει ακόμα
κι αν όταν τα μάτια μου κλείσω˙
Οι τελευταίες μου λέξεις
θα είναι στα χείλη ασπασμός
ο γλυκός τόνος στ' Όνομα σου...)

Πάρης Παπανικολάου - 05/12/2012 - 2014


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου