Κυριακή 14 Φεβρουαρίου 2016

Στο πανέμορφο λιβάδι... των λουλουδιών

Με λουλούδια στη καρδιά
σε καρτερούσα χρόνια στο λιβάδι
ήρθες μια φεγγαρόφωτη βραδιά
.
τι όμορφη που ‘ναι η αγάπη
ολοστόλιστη με γιασεμιά
στου λόφου παν’ την άκρη
.
σε μιαν αγκάλη εγώ και ‘συ
και με χαμόγελο στα χείλη
σου λέω σ’ αγαπώ πολύ
.
τι θα ‘μουνα γλυκιά μου
δίχως εσένα να θαυμάζω
είσ’ η ολόλαμπρη αντηλιά μου
.
οπτασία, ωραία, μαγική
στη θαυμάσια ετούτη χώρα
υπέροχα κυλά κάθε στιγμή
.
Αγάπη μου...
.
πάντα ευτυχισμένοι
θα ζούμε εσύ κι εγώ
απ’ την μοίρα μονιασμένοι
.
κοίτα πως...
.
τα άστρα λαμπιρίζουν
μιλιούνια είν’ στον ουρανό
το άπλετο φως τους χαρίζουν

καθώς...
.
τον έρωτα απολαμβάνουμε
με θέα γύρω μας ευωδάτα άνθη
με όνειρα γλυκά ας κοιμηθούμε...

Πάρης Παπανικολάου - 17/08/2014


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου