Τετάρτη 16 Δεκεμβρίου 2015

Πεντάμορφη νεράιδα

Η ομορφότερη νεράιδα
γλυκιά μου είσαι ‘συ...
μιαν υπέροχη μελωδία
στη ψυχή μου αντηχεί,

κάθε φορά που θωρώ...
τα γαλάζια σου μάτια...
αστείρευτα πελάγη χαζεύω
και παραδείσια μονοπάτια.

Του έρωτα το πάθος είσαι
και η ευτυχία στη ζωή...
λουλουδένια μου αγάπη
ευωδιά…  πολυχρωμή,

ω, λατρεία μου για σένα
στολίδι και καρδιά μου
υποκλίνομαι με σέβας
στης νυχτός τα όνειρα μου.

Θα έκανα τα πάντα, αρκεί
κοντά μου να βρεθείς...
αν πεις να ‘ρθεις σε μένα
θα ζούμε ευτυχείς...

σε μια νεραιδένια αγκάλη
και με αγάπη στοργική...
στου παράδεισου την επαύλη
την ονειρο-μαγιική.

Ω, πόσο σ’ αγαπώ καρδιά μου,
πιο πολύ απ’ την ζωή μου
είσαι ‘συ ο ουρανός...
κ’ η χρυσαλίδα στη ψυχή μου.

Πάρης Παπανικολάου / 10/10/2015


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου