Παρασκευή 11 Δεκεμβρίου 2015

Αγάπης Προσευχή

Εισ' η θρησκεία μου...
η λατρεία μου...
η ουράνια προσευχή
π' απαγγέλω δοξολογώντας
με ευλάβεια κι αγάπη
την αιθέρια σου ύπαρξη, την ,μαγευτική
θεά μου, υπέροχη, γλυκιά,
στης καρδούλας μου...
τον επ – ουράνιο θόλο
βασιλεύεις...
με στέμμα χρυσαφένιο
κι απέραντη ομορφιά.
Παγκόσμια Πριγκίπισσα
έκπαγλη... σαγηνευτική
την ανέσπερη ηλιαχτίδα
αγναντεύω...
μες τα ολόφωτα σου μάτια
τα πανέμορφα - αυτά -
σπινθηροβόλα μάτια...
π' αέναα θέλω να θωρώ...
με θέα φαντασμαγορική
την γαλάζια λίμνη
στη χώρα των νεράιδων και ιπποτών
'κεινα τα υπέροχα θαυμάσια
καλοκαιριάτικα δειλινά.
Αγάπη μου...
λατρεία...
έρωτα μου...
όνειρο μου ατέλειωτο
ενθουσιώδες ιερό...
με υπέρτατη αγαλλίαση
και μακαριοσύνη...
εξομολογούμαι…
πόσο πολύ…

σε αγαπώ...!

Πάρης Παπανικολάου - 27/11/15 Δημ. Πολ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου